Pages

Yalnız Sohbet

Labels

Blogger tarafından desteklenmektedir.

15 Mayıs 2016 Pazar

Yalnız Sohbet

Kameralı Yalnız Sohbet Odaları
Evet arkadaşlar Kamerali yalniz sohbete hoşgeldiniz. Sohbet edebilmeniz için gereken tek şey basit ücretsiz bir üyelik alarak kanalımıza katılmanız olacaktır. Dilerseniz üyeliksiz misafir girişi'de yaparak sohbet kanalımıza katılabilirsiniz. Sohbet kanalı kurallarımız hemen hemen sohbet hizmeti veren her siteyle aynıdır standarttır. Peki nedir bu standartlarımız ? daha öncede blogumuzda bahsettiğimiz üzere Küfür etmek , Argo konuşmak , Siyaset konuşmak gibi basit yasaklarımız vardır. Bu kuralları sizlerin daha rahat ve güvenceli sohbet edebilmeniz için koymuş bulunmaktayız. Unutmayınız ki sohbet kanalımızda küçük yaşta çocuklarımızda olabilir. Kuralların dışına çıkmadığınız müddetçe kaliteli bir sohbetin garantisini sizlere Sesli Yalnız sohbet olarak vermekteyiz. İyi Sohbetler Dileriz

5 yorum:

  1. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL MALTEPE DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM 
    GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0539 838 42 25

    YanıtlaSil
  2. MERHABA BEN UĞUR 28 YAŞINDAYIM ARKADAŞLIK, SOHBET VE GÜZEL ARKADAŞLIKLAR İÇİN BURDAYIM. WHATSAAP VE FACEBOOK'TA RESİMLERIMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI, CİCİ, SEMPATİK BAYAN ARKADAŞ, TERCİHİM'DİR. ISTANBUL KADIKÖY' DE YAŞIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN OLURSA SEVİNİRİM. ( ( 0546 807 06 65 )) HOŞÇAKALIN... LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN...

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN UĞUR 28 YAŞINDAYIM ARKADAŞLIK, SOHBET VE GÜZEL ARKADAŞLIKLAR İÇİN BURDAYIM. WHATSAAP VE FACEBOOK'TA RESİMLERIMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI, CİCİ, SEMPATİK BAYAN ARKADAŞ, TERCİHİM'DİR. ISTANBUL KADIKÖY' DE YAŞIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN OLURSA SEVİNİRİM. ( ( 0546 807 06 65 )) HOŞÇAKALIN... LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN...

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0546 835 34 10 )

    YanıtlaSil
  5. HERKESE MERHABA,
    BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞIM 28 WhatsApp ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ.
    NEŞELİ VE SEMPATİK BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK İÇİN BURDAYIM. GÜZEL VE HOŞ SOHBETLER SİZ GÜZEL BAYANLARINDA HAKKI. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 04

    NOT= GAYLER ARAMASIN KALP KIRMAYA GEREK YOK.

    YanıtlaSil

 

Yasal Uyarı

Eser Sahipleri ve İletişim
Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir.

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, geneousboy@hotmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Keyifli sohbetler dilerim